niedziela, 16 czerwca 2019

Cześć!
W zeszłym tygodniu dodałam zdjęcie jako zajawkę do dzisiejszego posta, ale w związku z tym, iż 13 czerwca 2019r. organizowałam swój bankiet pod hasłem "Twoje życie staje się lepsze nie przez przypadek ale dzięki zmianom" postanowiłam opisać moją stylizację. Pisałam, że nie wiem co wybrać, jaki styl, jaki fason itd., itp. Padło na trendy modowe 2019r., a mianowicie hit i hot sezonu - Spódnico-Spodnie. Spodnie w tym stylu były niezwykle modne  w latach 80 i wróciły do nas z ogromnym stylem, elegancją i mega dostojnością. Wybrałam nietuzinkowy i odważny kolor, kolory oraz print, a mianowicie czerwono-niebiesko-białe pasy. Spodnie charakteryzują się wysokim stanem są niezwykle zgrabne, podkreślają talię oraz wysmuklają sylwetkę. Są bardzo wygodne i szybko zapadają w pamięć obserwatorów :) Do spodni założyłam różową bluzkę z długim rękawem, które mają długie mankiety zakończone pięknymi guzikami. Przy szyi efektowna tasiemka z możliwością jej zawiązania. Jako buty wybrałam buty w kolorze zbliżonym do bluzki (pudrowy róż) na wysokim obcasie aby jeszcze bardziej wysmuklić sylwetkę :). Dlaczego  polecam właśnie spódnico-spodnie? Ano właśnie dlatego, że:
1. Ich wysoki stan eksponuje talię
2. Wysmuklają sylwetkę
3. Szerokie nogawki nadają proporcje
4. Są mega modne i na pewno zrobią wrażenie na spoglądających na Ciebie z zaciekawieniem przechodniów.
Ogólnie mówi się, że spódnico-spodnie są wymagające i nadają się tylko do zgrabnych i wysokich kobiet. Otóż jak wiadomo na takich kobietach wszystko wygląda idealnie, ale ja chciałabym aby kobiety nie posiadające figury modelki również mogły sobie na to pozwolić. Wystarczy poznać i zastosować kilka zasad i fason szerokich spodni może założyć prawie każda kobieta. Jakie to zasady?
1. Wybieraj spodnie z wysokim stanem, to wysmukli sylwetkę i podkreśli talię
2. Wybierz kolor, zgodny z Twoim kolorytem skóry, który powinnaś najpierw określić u stylistki tak  jak w pierwszej kolejności  poddać się analizie sylwetki, to ułatwi Tobie podczas kolejnych  doborów każdego fasonu stylizacji.
3. Załóż wysokie buty wówczas staniesz się wyższa , a nogi będą wydawać się dłuższe
Przestrzegaj tych 3 podstawowych zasad a spódnico-spodnie nie będą Twoim przebraniem ale ubraniem.
POWODZENIA!
Przedstawiam Wam mój wybór na bankiet :) podoba Wam się?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Międzynarodowy Dzień Urody 9 września :)

  Dziś 9 w rześnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Urody. To idealna okazja do tego, aby zwolnić tempo i zadbać o swój wygląd. Tego dnia mo...